אפליקציית המסחר האלקטרוני של שופרסל

אפליקציית המסחר האלקטרוני של שופרסל

איך פיתחנו את אפליקציית המסחר האלקטרוני הגדולה בישראל

איך פיתחנו את אפליקציית המסחר האלקטרוני הגדולה בישראל

סוג הפרויקט
פיתוח טכנולוגי
הפרויקט
רילקומרס אחראית על פיתוח אפליקציית המסחר האלקטרוני המשמשת למעלה ממיליון לקוחות

שופרסל - אפליקציית המסחר האלקטרוני הגדולה בישראל

בנינו אפליקציה מרובדת המתממשקת עם תהליכי SAP מורכבים ומתנהלת מול פלטפורמה מרוחקת לביצוע פיתוחים ואינטגרציות. האפליקציה משמשת לא רק את מאות אלפי לקוחות האונליין אלא גם את מיליון לקוחות המועדון של רשת שופרסל.

אנחנו עובדים באופן שוטף על האפליקציה, בשיתוף פעולה עם צוותים שונים בצד השרת ובצד הלקוח, פותרים את האתגרים של העבודה מרחוק, מבצעים התאמות לצורכי רגולציה, מספקים מענה לצורכי הלקוחות, מבצעים יישור קו באופן מתמשך עם דרישות אבטחת המידע, משדרגים גרסאות, מוסיפים תכונות, מבצעים התאמות לעמידה בדרישות משפטיות, וכול הכרוך בהפעלה שוטפת של אפליקציית ענק.

פיתחנו מערך טכנולוגי עוצמתי באפליקציה פשוטה לשימוש. הממשקים אינם משקפים את גודל ומורכבות המערכת המפעילה אותם, הכוללת תכונות רבות כמו מנוע מבצעים שיודע לחשב את המחיר ודואג שכול לקוח תמיד ידע ויכיר את המבצעים המתאימים לו, חיבור למערך השליחויות – הכולל ליקוט מוצרים, אריזה בסניפים ובמרכזים הלוגיסטיים, אפליקציית נהגים, ניהול מערך צי המשלוחים, ניהול נתיבים, שירות לקוחות, אזור אישי לכול לקוחות המועדון, ועוד. 

ריל קומרס מחזיקה צוות בשופרסל האחראי על הפיתוח השוטף של האפליקציה כדי לספק ללקוחות הרשת חוויית קניות אישית באמצעות חיבור חזק מאוד לסניפים ולמאגרי הנתונים והמידע. האפליקציה מציגה ללקוחות את רשימת המוצרים המועדפים שלהם, היסטוריית קניות, רשימות מובנות שנוצרות על סמך היסטוריית הקניות של הלקוח בין אם בסניף או באונליין, חיפוש וירטואלי מתקדם וגם איתור פיזי של מוצרים בסניפים באמצעות פלנוגרמה, צפיה בקטגוריות מוצרים, פילוח של רכישות ועוד, והכול בנגישות מלאה.

הרחבנו באופן משמעותי את השירותים הדיגיטליים בסניף כדי לאפשר לאפליקציה ללוות את הלקוחות כשהם נמצאים פיזית באחד מסניפי הרשת, להקל עליהם לאתר פריטים לפי מידוף הפריטים בסניף, לראות את המבצעים התקפים לסוג הסניף שבו הם נמצאים ("שופרסל שלי", "שופרסל דיל" ואחרים), התמצאות בסניף ללקויי ראייה ועוד תכונות.

 

בנינו אפליקציה מרובדת המתממשקת עם תהליכי SAP מורכבים ומתנהלת מול פלטפורמה מרוחקת לביצוע פיתוחים ואינטגרציות. האפליקציה משמשת לא רק את מאות אלפי לקוחות האונליין אלא גם את מיליון לקוחות המועדון של רשת שופרסל.

אנחנו עובדים באופן שוטף על האפליקציה, בשיתוף פעולה עם צוותים שונים בצד השרת ובצד הלקוח, פותרים את האתגרים של העבודה מרחוק, מבצעים התאמות לצורכי רגולציה, מספקים מענה לצורכי הלקוחות, מבצעים יישור קו באופן מתמשך עם דרישות אבטחת המידע, משדרגים גרסאות, מוסיפים תכונות, מבצעים התאמות לעמידה בדרישות משפטיות, וכול הכרוך בהפעלה שוטפת של אפליקציית ענק.

פיתחנו מערך טכנולוגי עוצמתי באפליקציה פשוטה לשימוש. הממשקים אינם משקפים את גודל ומורכבות המערכת המפעילה אותם, הכוללת תכונות רבות כמו מנוע מבצעים שיודע לחשב את המחיר ודואג שכול לקוח תמיד ידע ויכיר את המבצעים המתאימים לו, חיבור למערך השליחויות – הכולל ליקוט מוצרים, אריזה בסניפים ובמרכזים הלוגיסטיים, אפליקציית נהגים, ניהול מערך צי המשלוחים, ניהול נתיבים, שירות לקוחות, אזור אישי לכול לקוחות המועדון, ועוד. 

ריל קומרס מחזיקה צוות בשופרסל האחראי על הפיתוח השוטף של האפליקציה כדי לספק ללקוחות הרשת חוויית קניות אישית באמצעות חיבור חזק מאוד לסניפים ולמאגרי הנתונים והמידע. האפליקציה מציגה ללקוחות את רשימת המוצרים המועדפים שלהם, היסטוריית קניות, רשימות מובנות שנוצרות על סמך היסטוריית הקניות של הלקוח בין אם בסניף או באונליין, חיפוש וירטואלי מתקדם וגם איתור פיזי של מוצרים בסניפים באמצעות פלנוגרמה, צפיה בקטגוריות מוצרים, פילוח של רכישות ועוד, והכול בנגישות מלאה.

הרחבנו באופן משמעותי את השירותים הדיגיטליים בסניף כדי לאפשר לאפליקציה ללוות את הלקוחות כשהם נמצאים פיזית באחד מסניפי הרשת, להקל עליהם לאתר פריטים לפי מידוף הפריטים בסניף, לראות את המבצעים התקפים לסוג הסניף שבו הם נמצאים ("שופרסל שלי", "שופרסל דיל" ואחרים), התמצאות בסניף ללקויי ראייה ועוד תכונות.

רילקומרס אחראית על פיתוח אפליקציית המסחר האלקטרוני של שופרסל המשמשת למעלה ממיליון לקוחות
רילקומרס אחראית על פיתוח אפליקציית המסחר האלקטרוני של שופרסל המשמשת למעלה ממיליון לקוחות

חווית המשתמש – המספרים שמראים את הכל

כמו תמיד, המספרים מדברים בעד עצמם, מאז השקת האתר עולה מס' הארגונים המשתמשים באתר באופן אקספוננציאלי. מרבית הארגונים משתמשים באתר בשירות עצמי מלא מה שמעיד על חווית משתמש מעולה ואינטואיטיבית.

כמו תמיד, המספרים מדברים בעד עצמם, מאז השקת האתר עולה מס' הארגונים המשתמשים באתר באופן אקספוננציאלי. מרבית הארגונים משתמשים באתר בשירות עצמי מלא מה שמעיד על חווית משתמש מעולה ואינטואיטיבית.

פיתוח אפליקציית המסחר האלקטרוני של שופרסל
פיתוח אפליקציית המסחר האלקטרוני של שופרסל

טכנולוגיה!

האפליקציה פותחה כאפליקציה היברידית על מנת לספק את הצורך של שופרסל בעדכונים תכופים ללא תלות באישור בחנויות האפליקציות, כאשר צד ה Client מומש על בסיס ספריית vue.js. האפליקציה מתממשקת לצד השרת באמצעות עשרות שירותים (Web Services), שפותחו על ידינו במגוון תצורות, כגון JSON ,REST API ועוד. מנוע החיפוש באפליקציה מבוסס על Apache Solr.

האפליקציה פותחה כאפליקציה היברידית על מנת לספק את הצורך של שופרסל בעדכונים תכופים ללא תלות באישור בחנויות האפליקציות, כאשר צד ה Client מומש על בסיס ספריית vue.js. האפליקציה מתממשקת לצד השרת באמצעות עשרות שירותים (Web Services), שפותחו על ידינו במגוון תצורות, כגון JSON ,REST API ועוד. מנוע החיפוש באפליקציה מבוסס על Apache Solr.

רילקומרס מחזיקה צוות בשופרסל האחראי על הפיתוח השוטף של האפליקציה כדי לספק ללקוחות הרשת חוויית קניות אישית
רילקומרס מחזיקה צוות בשופרסל האחראי על הפיתוח השוטף של האפליקציה כדי לספק ללקוחות הרשת חוויית קניות אישית

במה אנחנו גאים במיוחד

רילקומרס פיתחה פרויקט מורכב מאוד בזמן קצר יחסית לשביעות רצונה הגבוה של רשת שופרסל, הנהנית מעליה במכירות בזכות הפרויקט המוצלח. 

רילקומרס פיתחה פרויקט מורכב מאוד בזמן קצר יחסית לשביעות רצונה הגבוה של רשת שופרסל, הנהנית מעליה במכירות בזכות הפרויקט המוצלח. 

רילקומרס מחזיקה צוות בשופרסל האחראי על הפיתוח השוטף של האפליקציה כדי לספק ללקוחות הרשת חוויית קניות אישית
רילקומרס מחזיקה צוות בשופרסל האחראי על הפיתוח השוטף של האפליקציה כדי לספק ללקוחות הרשת חוויית קניות אישית

צור קשר