אפליקצייה פנים ארגונית לעובדי שופרסל ו-BE

אפליקצייה פנים ארגונית לעובדי שופרסל ו-BE

הקמת מערך תקשורת דיגיטלי פנים-ארגוני בארגון ללא מחשבים

רילקומרס פיתחה את האפליקציה לעובדי שופרסל ו-Be.

הקמת מערך תקשורת דיגיטלי פנים-ארגוני בארגון ללא מחשבים

רילקומרס פיתחה את האפליקציה לעובדי שופרסל ו-Be.

סוג הפרויקט
פיתוח טכנולוגי
הפרויקט
רילקומרס פיתחה אפליצקיה פנים ארגונית ייחודית לעובדי רשתות שופרסל ו Be. האפליקציה מהווה למעשה את עמוד השידרה של מערך הדיגיטל הפנים ארגוני עבור כלל עובדי הרשתות כולל עובדים ללא גישה למחשבים או למערכות הארגון

סיפור הפרויקט מבחינה טכנולוגית

פיתחנו תשתית לפיתוח אפליקציות עבור שופרסל, ובאמצעותה פיתחנו את האפליקציה לעובדים. נדרשה עבודה מעמיקה על מנת לתת מענה דיגיטלי אישי ליותר מ- 15,000 עובדי שופרסל ו-Be, על אף תפקידיהם המגוונים, רמות השכר השונות שלהם, והיותם מבוזרים ברחבי הארץ.

האפליקציה מציגה פרופילים אישיים לכל העובדים והיא כוללת מידע על שעות העבודה, החופשות, הפרמיות, השכר, יעדי המכירות, ומידע נוסף הרלוונטי רק לאותו עובד/ת. פיתחנו מנגנון אבטחת מידע מתקדם על מנת לאפשר גם את הצגת השכר באפליקציה. 

תכונה חשובה נוספת היא האפשרות להפיץ סקרים לקבוצות עובדים שונות. תכונה זאת משמשת את הארגון לצורך תקשורת ואיסוף מידע רב ערך מהעובדים והצפתו להנהלת הארגון, תוך שיקוף  רמות שביעות רצון העובדים, הרווחה ועוד.  

בנוסף, האפליקציה מאפשרת לגורמים שונים בארגון, כגון משאבי אנוש, הנהלה, לשכת המנכ"ל, מחלקת התפעול, מחלקת המועדון וכדומה, להפיץ מידע לעובדים. המידע מוצג ומנוהל בדומה לצורת הממשק של ה-Feed בפייסבוק, כך שהעובדים יכולים להגיב על פרסומים, לעשות לייק ועוד. 

האפליקציה משתלבת גם עם מערכת למידה חיצונית, ומאפשרת לארגון לבצע הדרכות לעובדים החדשים הנקלטים, או לספק חומר עיוני אחר. 

פתחנו עבור האפליקציה גם  back-office מתקדם, התומך בהתממשקות של האפליקציה עם כל המערכות הרלוונטיות, וממנו מנוהלים המידע האישי לעובד, המשתמשים, ההודעות, הסקרים, הדוחות וכדומה. 

המידע העסקי המונגש באפליקציה נגזר מלוגיקה פנימית מורכבת של שופרסל, ושם נוצרים דוחות המשרתים את כלל הנהלת שופרסל, מהדרג הזוטר ועד לדרג הבכיר ביותר, ובהם תכנים ודיווחים רלוונטיים בהתאם לרמות הניהול וההרשאות השונות למידע.

 

פיתחנו תשתית לפיתוח אפליקציות עבור שופרסל, ובאמצעותה פיתחנו את האפליקציה לעובדים. נדרשה עבודה מעמיקה על מנת לתת מענה דיגיטלי אישי ליותר מ- 15,000 עובדי שופרסל ו-Be, על אף תפקידיהם המגוונים, רמות השכר השונות שלהם, והיותם מבוזרים ברחבי הארץ.

האפליקציה מציגה פרופילים אישיים לכל העובדים והיא כוללת מידע על שעות העבודה, החופשות, הפרמיות, השכר, יעדי המכירות, ומידע נוסף הרלוונטי רק לאותו עובד/ת. פיתחנו מנגנון אבטחת מידע מתקדם על מנת לאפשר גם את הצגת השכר באפליקציה. 

תכונה חשובה נוספת היא האפשרות להפיץ סקרים לקבוצות עובדים שונות. תכונה זאת משמשת את הארגון לצורך תקשורת ואיסוף מידע רב ערך מהעובדים והצפתו להנהלת הארגון, תוך שיקוף  רמות שביעות רצון העובדים, הרווחה ועוד.  

בנוסף, האפליקציה מאפשרת לגורמים שונים בארגון, כגון משאבי אנוש, הנהלה, לשכת המנכ"ל, מחלקת התפעול, מחלקת המועדון וכדומה, להפיץ מידע לעובדים. המידע מוצג ומנוהל בדומה לצורת הממשק של ה-Feed בפייסבוק, כך שהעובדים יכולים להגיב על פרסומים, לעשות לייק ועוד. 

האפליקציה משתלבת גם עם מערכת למידה חיצונית, ומאפשרת לארגון לבצע הדרכות לעובדים החדשים הנקלטים, או לספק חומר עיוני אחר. 

פתחנו עבור האפליקציה גם  back-office מתקדם, התומך בהתממשקות של האפליקציה עם כל המערכות הרלוונטיות, וממנו מנוהלים המידע האישי לעובד, המשתמשים, ההודעות, הסקרים, הדוחות וכדומה. 

המידע העסקי המונגש באפליקציה נגזר מלוגיקה פנימית מורכבת של שופרסל, ושם נוצרים דוחות המשרתים את כלל הנהלת שופרסל, מהדרג הזוטר ועד לדרג הבכיר ביותר, ובהם תכנים ודיווחים רלוונטיים בהתאם לרמות הניהול וההרשאות השונות למידע.

פיתוח אפליקציה לעובדי שופרסל ו-Be.
פיתוח אפליקציה לעובדי שופרסל ו-Be.

החוויה

רמת שביעות רצון העובדים מהאפליקציה גבוהה מאוד והגורמים לכך הם הנגישות למידע מותאם אישית והאפשרות להתעדכן בנושאים ארגוניים. רמות הפעילות והאינטראקציה של העובדים באמצעות האפליקציה גבוהות ומפחיתות את כמות הפניות למוקדי התמיכה.

 

רמת שביעות רצון העובדים מהאפליקציה גבוהה מאוד והגורמים לכך הם הנגישות למידע מותאם אישית והאפשרות להתעדכן בנושאים ארגוניים. רמות הפעילות והאינטראקציה של העובדים באמצעות האפליקציה גבוהות ומפחיתות את כמות הפניות למוקדי התמיכה

עיצוב חווית משתמש לאפליקצייה עבור עובדי שופרסל וBE
עיצוב חווית משתמש לאפליקצייה עבור עובדי שופרסל וBE

טכנולוגיות

האפליקציה פותחה על תשתית MFP - IBM Mobile 1st Platform, המאפשרת לבצע פעולות דיגיטליות מתקדמות, לרבות הודעות בדחיפה, התחברות למועדון, שליחת הודעות אישיות ממועדון השירותים הפרסונליים ועוד.

האפליקציה פותחה על תשתית MFP - IBM Mobile 1st Platform, המאפשרת לבצע פעולות דיגיטליות מתקדמות, לרבות הודעות בדחיפה, התחברות למועדון, שליחת הודעות אישיות ממועדון השירותים הפרסונליים ועוד.

פיתוח אפליקציה על תשתית MFP - IBM Mobile 1st Platform
פיתוח אפליקציה על תשתית MFP - IBM Mobile 1st Platform

הישגים

פיתחנו אפליקציה המשרתת את אלפי עובדי שופרסל ורשת Be, ברמת שביעות גבוהה ותוך זמן קצר.

 

פיתחנו אפליקציה המשרתת את אלפי עובדי שופרסל ורשת Be, ברמת שביעות גבוהה ותוך זמן קצר.

שופרסל ו- Be - אפליקצייה פנים ארגונית
שופרסל ו- Be - אפליקצייה פנים ארגונית

צור קשר