אתר שופרסל – הסל המהיר

אתר שופרסל – הסל המהיר
 

הקמת מערך מכירות של סל מוצרים בסיסי למדינה במשבר בתוך שבוע

תוך שבוע אחד בלבד, רילקומרס פיתחה את אזור הסל המהיר באתר הקניות של רשת שופרסל ובעקבותיו חלה עליה של 200 אחוזים במכירות הרשת.

הקמת מערך מכירות של סל מוצרים בסיסי למדינה במשבר בתוך שבוע

תוך שבוע אחד בלבד, רילקומרס פיתחה את אזור הסל המהיר באתר הקניות של רשת שופרסל ובעקבותיו חלה עליה של 200 אחוזים במכירות הרשת.

סוג הפרויקט
פיתוח טכנולוגי
הפרויקט
תוך שבוע אחד בלבד, רילקומרס פיתחה את אזור הסל המהיר באתר הקניות של רשת שופרסל ובעקבותיו חלה עליה של 200 אחוזים במכירות הרשת.

מסחר אלקטרוני בימי קורונה – הסל המהיר של שופרסל


בעקבות המעבר לסגר מלא בתחילת משבר הקורונה, הציבור בישראל נאלץ לבצע הזמנות אונליין בכמויות חריגות ומאוד לא צפויות, דבר שגרר מחסור בחנויות של הרשתות השונות בארץ. מתוך רצון לספק את המצרכים ואולי מעט מזור ללקוחותיה, החליטה שופרסל שמצב קיצוני דורש פתרונות יצירתיים.  כך נולד ה"סל המהיר", המכיל רשימה מוגדרת של כ-170 מוצרים בסיסיים (כמו גבינות, מעדנים, מוצרי חלב, אורז, פסטות וכיו"ב), הנצרכים באופן קבוע על ידי מרבית הבתים בישראל. הסל המהיר, איפשר למשתמשים שאינם מורגלים בהזמנות אונליין להזמין בקלות ובמהירות ואף לקבל את המוצרים באותו היום, או למחרת היום. זאת בתקופה שבמרבית הרשתות זמן המשלוח האמיר והגיע אף לשבועיים מרגע ההזמנה.
כחלק מתהליך הפיתוח המורכב, ביצענו אינטגרציות בין שירותים וממשקים וחיברנו את שלושת המחסנים הלוגיסטיים המרכזיים החדשים שהוקמו בזמן שיא במיוחד למטרה זו. באמצעות הפיתוח הטכנולוגי, למרות שהסניפים והתשתית הקיימת התקשו לעמוד בביקוש, הצליחה שופרסל לעמוד בהבטחה של אספקה של סל מוצרים זה באותו יום או בבוקר שלמחרת.
כל הצוותים נרתמו לעבודה מאומצת סביב השעון כך שיכולנו לעלות את השירות לייצור תוך שבוע! הפיתוח כלל התממשקות ואינטגרציה נרחבת עם שירותי הליקוט והשילוח וגם עם מסופוני "סרוק וקנה" (הנמצאים בחלק מהסניפים המאפשרים ללקוחות להוריד מוצר מהמדף, לסרוק את הברקוד ולהכניס לעגלה לחשבון מצטבר), כדי לאפשר את שימושם גם במחסנים שהוקמו.
במהלך התקופה בה היה שירות הסל המהיר זמין, הצטרפו לשופרסל כמויות אדירות של לקוחות חדשים שנהנו משירות מיידי וביצעו קניות בסדרי גודל שלא נראו קודם לכן בארץ. 

בעקבות המעבר לסגר מלא בתחילת משבר הקורונה, הציבור בישראל נאלץ לבצע הזמנות אונליין בכמויות חריגות ומאוד לא צפויות, דבר שגרר מחסור בחנויות של הרשתות השונות בארץ. מתוך רצון לספק את המצרכים ואולי מעט מזור ללקוחותיה, החליטה שופרסל שמצב קיצוני דורש פתרונות יצירתיים.  כך נולד ה"סל המהיר", המכיל רשימה מוגדרת של כ-170 מוצרים בסיסיים (כמו גבינות, מעדנים, מוצרי חלב, אורז, פסטות וכיו"ב), הנצרכים באופן קבוע על ידי מרבית הבתים בישראל. הסל המהיר, איפשר למשתמשים שאינם מורגלים בהזמנות אונליין להזמין בקלות ובמהירות ואף לקבל את המוצרים באותו היום, או למחרת היום. זאת בתקופה שבמרבית הרשתות זמן המשלוח האמיר והגיע אף לשבועיים מרגע ההזמנה.
כחלק מתהליך הפיתוח המורכב, ביצענו אינטגרציות בין שירותים וממשקים וחיברנו את שלושת המחסנים הלוגיסטיים המרכזיים החדשים שהוקמו בזמן שיא במיוחד למטרה זו. באמצעות הפיתוח הטכנולוגי, למרות שהסניפים והתשתית הקיימת התקשו לעמוד בביקוש, הצליחה שופרסל לעמוד בהבטחה של אספקה של סל מוצרים זה באותו יום או בבוקר שלמחרת.
כל הצוותים נרתמו לעבודה מאומצת סביב השעון כך שיכולנו לעלות את השירות לייצור תוך שבוע! הפיתוח כלל התממשקות ואינטגרציה נרחבת עם שירותי הליקוט והשילוח וגם עם מסופוני "סרוק וקנה" (הנמצאים בחלק מהסניפים המאפשרים ללקוחות להוריד מוצר מהמדף, לסרוק את הברקוד ולהכניס לעגלה לחשבון מצטבר), כדי לאפשר את שימושם גם במחסנים שהוקמו.
במהלך התקופה בה היה שירות הסל המהיר זמין, הצטרפו לשופרסל כמויות אדירות של לקוחות חדשים שנהנו משירות מיידי וביצעו קניות בסדרי גודל שלא נראו קודם לכן בארץ. 

פיתוח הסל המהיר של שופרסל
פיתוח הסל המהיר של שופרסל

"ובינתיים – בצד הלקוח"

רשת שופרסל עמדה בהבטחה שלה וסיפקה מוצרים למאות אלפי לקוחות בזמן מהיר למרות המשבר, ואף נהנתה מהצטרפותם של לקוחות חדשים רבים. 

רשת שופרסל עמדה בהבטחה שלה וסיפקה מוצרים למאות אלפי לקוחות בזמן מהיר למרות המשבר, ואף נהנתה מהצטרפותם של לקוחות חדשים רבים. 

בפיתוח האתר השתמשנו בטכנולוגיות בהן מתבצע שימוש רוחבי בתשתיות שופרסל
בפיתוח האתר השתמשנו בטכנולוגיות בהן מתבצע שימוש רוחבי בתשתיות שופרסל

טכנולוגיה!

בפיתוח האתר השתמשנו בטכנולוגיות בהן מתבצע שימוש רוחבי בתשתיות שופרסל וביניהן backbone בצד ה-Client תוך התממשקות ל-IBM Mobile 1st (IBM MFP)

בפיתוח האתר השתמשנו בטכנולוגיות בהן מתבצע שימוש רוחבי בתשתיות שופרסל וביניהן backbone בצד ה-Client תוך התממשקות ל-IBM Mobile 1st (IBM MFP) 

פיתחנו פתרון יעיל ומהיר בזמן שיא - האתר עלה לאוויר תוך שבוע מרגע תחילת הפיתוח!
פיתחנו פתרון יעיל ומהיר בזמן שיא - האתר עלה לאוויר תוך שבוע מרגע תחילת הפיתוח!

במה אנחנו גאים במיוחד

פיתחנו פתרון יעיל ומהיר בזמן שיא - האתר עלה לאוויר תוך שבוע מרגע תחילת הפיתוח! בתקופת משבר ואי-ודאות כללי במשק. כל זאת ללא תגבור כ"א וללא תקלות

פיתחנו פתרון יעיל ומהיר בזמן שיא - האתר עלה לאוויר תוך שבוע מרגע תחילת הפיתוח! בתקופת משבר ואי-ודאות כללי במשק. כל זאת ללא תגבור כ"א וללא תקלות

שופרסל - אתר הסל המהיר
שופרסל - אתר הסל המהיר

צור קשר