MAX - אפליקציה פנים ארגונית

MAX - אפליקציה פנים ארגונית

אפליקציית תקשורת ופעולות פנים ארגונית לעובדי חברת האשראי MAX

אפליקציית תקשורת ופעולות פנים ארגונית לעובדי חברת האשראי MAX

סוג הפרויקט
פיתוח טכנולוגי
הפרויקט
פיתחנו אפליקציה חדשנית המאפשרת לעובדי MAX לגשת לראשונה למידע פנים ארגוני מרחוק.

סיפור הפרויקט מבחינה טכנולוגית

התבקשנו על ידי חברת MAX לפתח אפליקציית שירותים ומידע שתאפשר לעובדי החברה לגשת למידע פנים ארגוני ולבצע פעולות שוטפות מהנייד בקלות ובמהירות, וכך לשחרר צווארי בקבוק שנבעו מתהליכים ישנים ומסורבלים. 

מינפנו את היכולות של מערכות SharePoint ותיקות של הארגון לטובת הפעלת אפליקציה חווייתית ומודרנית השואבת מהשרת את הנתונים שהיו "סגורים" עד אז לגישה מבחוץ. 

הפרויקט כלל כתיבה של שכבת שירותים חדשה כדי שאפשר יהיה לייצא את המידע החוצה, תהליך שכלל לא מעט עבודה מצד הארגון, שעבד איתנו בשיתוף פעולה מושלם. פיתחנו מנגנוני אבטחה עמוקים לזיהוי העובדים מרחוק, כדי לפתוח עבורם את המערכת הסגורה, כך שבכול בקשה לביצוע פעולה או בקשת מידע מתבצע אימות של העובד. 

בעקבות הצלחת הפרויקט, ולבקשת הארגון, פיתחנו באפליקציה הארגונית שסיפקנו את מנגנון Project Leaders (המאפשר לעובדים להשיג עבור הארגון לידים על מוצרי החברה, ולהציג דוחות ברמת העובד וברמת האגף), כדי לאפשר לחברת MAX לתגמל עובדים שמשווקים את מוצרי החברה מחוץ לעבודה. למעשה, האפליקציה מאפשרת לארגון להשיג לידים גם בשעות הפנאי של העובדים. התחרויות כדאיות לעובדים שזוכים בפרסים שווים כמו טיסות ליעדים נחשקים. 

התבקשנו על ידי חברת MAX לפתח אפליקציית שירותים ומידע שתאפשר לעובדי החברה לגשת למידע פנים ארגוני ולבצע פעולות שוטפות מהנייד בקלות ובמהירות, וכך לשחרר צווארי בקבוק שנבעו מתהליכים ישנים ומסורבלים. 

מינפנו את היכולות של מערכות SharePoint ותיקות של הארגון לטובת הפעלת אפליקציה חווייתית ומודרנית השואבת מהשרת את הנתונים שהיו "סגורים" עד אז לגישה מבחוץ. 

הפרויקט כלל כתיבה של שכבת שירותים חדשה כדי שאפשר יהיה לייצא את המידע החוצה, תהליך שכלל לא מעט עבודה מצד הארגון, שעבד איתנו בשיתוף פעולה מושלם. פיתחנו מנגנוני אבטחה עמוקים לזיהוי העובדים מרחוק, כדי לפתוח עבורם את המערכת הסגורה, כך שבכול בקשה לביצוע פעולה או בקשת מידע מתבצע אימות של העובד. 

בעקבות הצלחת הפרויקט, ולבקשת הארגון, פיתחנו באפליקציה הארגונית שסיפקנו את מנגנון Project Leaders (המאפשר לעובדים להשיג עבור הארגון לידים על מוצרי החברה, ולהציג דוחות ברמת העובד וברמת האגף), כדי לאפשר לחברת MAX לתגמל עובדים שמשווקים את מוצרי החברה מחוץ לעבודה. למעשה, האפליקציה מאפשרת לארגון להשיג לידים גם בשעות הפנאי של העובדים. התחרויות כדאיות לעובדים שזוכים בפרסים שווים כמו טיסות ליעדים נחשקים. 

החוויה

שביעות הרצון מהאפליקציה גבוהה מאוד. העובדים יכולים לצרוך מידע של MAX מחוץ לארגון, לראות את יומן הפגישות גם מחוץ למשרד, או לשלוח בקשות הרשאה, לטעון כרטיסי גיפט קארד ועוד – פעולות שלא היו יכולים לעשות קודם ללא האפליקציה הידידותית שפיתחנו.

שביעות הרצון מהאפליקציה גבוהה מאוד. העובדים יכולים לצרוך מידע של MAX מחוץ לארגון, לראות את יומן הפגישות גם מחוץ למשרד, או לשלוח בקשות הרשאה, לטעון כרטיסי גיפט קארד ועוד – פעולות שלא היו יכולים לעשות קודם ללא האפליקציה הידידותית שפיתחנו.

טכנולוגיות

פיתחנו את האפליקציה ב-React Native והיא שואבת את הנתונים משרתי ה-SharePoint ללא צורך להחליף את מערכות התשתית של הארגון, מולם עבדנו ב-Net..

ברילקומרס אנחנו חושבים גם על היבט העלויות של הלקוח ועל חיסכון קדימה. לכן, המלצנו ל-MAX לפתח ב-React Native, גם כדי להקטין את עלויות התחזוקה וגם משום שטכנולוגיה זו מאפשרת ליצור במקביל אפליקציית Native ל-iOS ולאנדרואיד.

פיתחנו את האפליקציה ב-React Native והיא שואבת את הנתונים משרתי ה-SharePoint ללא צורך להחליף את מערכות התשתית של הארגון, מולם עבדנו ב-Net..

ברילקומרס אנחנו חושבים גם על היבט העלויות של הלקוח ועל חיסכון קדימה. לכן, המלצנו ל-MAX לפתח ב-React Native, גם כדי להקטין את עלויות התחזוקה וגם משום שטכנולוגיה זו מאפשרת ליצור במקביל אפליקציית Native ל-iOS ולאנדרואיד.

הישגים

הגמישות המחשבתית שלנו אפשרה לנו לספק פתרון חדשני מהחזית הטכנולוגית שעונה על הדרישות והצרכים של חברת MAX לאפשר לעובדיה לצרוך שירותים מחוץ לחברה באופן מאובטח. 

בזכות שביעות הרצון של החברה זכינו בפרויקט המשך.

הגמישות המחשבתית שלנו אפשרה לנו לספק פתרון חדשני מהחזית הטכנולוגית שעונה על הדרישות והצרכים של חברת MAX לאפשר לעובדיה לצרוך שירותים מחוץ לחברה באופן מאובטח. 

בזכות שביעות הרצון של החברה זכינו בפרויקט המשך.

צור קשר