אתר האינטרנט של גולן טלקום
אתר האינטרנט של גולן טלקום
הקמה מחדש של אתר שיווקי ואזור אישי ללקוחות גולן טלקום
הקמה מחדש של אתר שיווקי ואזור אישי ללקוחות גולן טלקום
סיפור הפרויקט מבחינה טכנולוגית
הפרויקט כלל פיתוח של האזור השיווקי, שיפור משמעותי של חוויית המשתמש באזור האישי ותהליך הצטרפות מורכב.
תהליך ההצטרפות כלקוח חדש הנו תהליך מורכב הבנוי משלבים רבים וכולל מידע נדרש בהתאם לרגולציה בתחום התקשורת והסלולר. התהליך כולל חתימה אונליין על טפסים דינמיים המופקים בהתאם למידע הנאסף בתהליך. הפיתוח כולל ממשקים מול מערכות הליבה של גולן טלקום.
באתר השיווקי ניתן למצוא מידע מלא על כל חבילות הסלולר והשירותים אותם ניתן לקבל מגולן טלקום ותהליך ההצטרפות מאפשר לקבל מידע מקיף לבחירת החבילה המתאימה ביותר ללקוח.
באזור האישי פיתחנו מחדש את חוויית המשתמש כדי לאפשר ללקוחות לקבל שירותים אונליין בנושאים כמו דיווח על אובדן וגניבה, הגדלת או שינוי חבילה, פתיחת שירותים מקומיים בארץ ובחו"ל, ניהול מספרים נוספים בחבילה משפחתית או עסקית, הצגת מידע על חשבוניות, מידע על שימוש בשירותים בחו"ל ועוד.
הפרויקט כלל תהליכי OTP (סיסמה חד פעמית) – לרכישת מוצרים בהזדהות מהירה וללא כניסה לאזור האישי. תהליכי OTP מאפשרים לבצע רכישה מהירה ומיידית של חבילת חו"ל, להחליף שירות עבור מבצעים שמסתיימים ולרכוש שירותי CyberSafe.
הפרויקט כלל פיתוח של האזור השיווקי, שיפור משמעותי של חוויית המשתמש באזור האישי ותהליך הצטרפות מורכב.
תהליך ההצטרפות כלקוח חדש הנו תהליך מורכב הבנוי משלבים רבים וכולל מידע נדרש בהתאם לרגולציה בתחום התקשורת והסלולר. התהליך כולל חתימה אונליין על טפסים דינמיים המופקים בהתאם למידע הנאסף בתהליך. הפיתוח כולל ממשקים מול מערכות הליבה של גולן טלקום.
באתר השיווקי ניתן למצוא מידע מלא על כל חבילות הסלולר והשירותים אותם ניתן לקבל מגולן טלקום ותהליך ההצטרפות מאפשר לקבל מידע מקיף לבחירת החבילה המתאימה ביותר ללקוח.
באזור האישי פיתחנו מחדש את חוויית המשתמש כדי לאפשר ללקוחות לקבל שירותים אונליין בנושאים כמו דיווח על אובדן וגניבה, הגדלת או שינוי חבילה, פתיחת שירותים מקומיים בארץ ובחו"ל, ניהול מספרים נוספים בחבילה משפחתית או עסקית, הצגת מידע על חשבוניות, מידע על שימוש בשירותים בחו"ל ועוד.
הפרויקט כלל תהליכי OTP (סיסמה חד פעמית) – לרכישת מוצרים בהזדהות מהירה וללא כניסה לאזור האישי. תהליכי OTP מאפשרים לבצע רכישה מהירה ומיידית של חבילת חו"ל, להחליף שירות עבור מבצעים שמסתיימים ולרכוש שירותי CyberSafe.
החוויה
בזכות שיתוף הפעולה ההדוק עם מערכות המידע והשיווק של גולן טלקום, שיפרנו את חוויית המשתמש באופן משמעותי וזה ניכר בעליה במכירות של החברה.
בזכות שיתוף הפעולה ההדוק עם מערכות המידע והשיווק של גולן טלקום, שיפרנו את חוויית המשתמש באופן משמעותי וזה ניכר בעליה במכירות של החברה.
טכנולגיות
מערכת הניהול והאזור השיווקי נכתבו ב-Drupal והם מתממשקים עם שרתי גולן טלקום באמצעות שירותי REST. האזור האישי נכתב ב-Angular המתארח ב-Drupal.
עבדנו בשיתוף פעולה הדוק עם צוות הטכנולוגיות של גולן טלקום, שאפשר את ההתממשקות עם מערכות הליבה של הארגון באופן מושלם וברמת בקרה גבוהה של המידע שעובר בממשק.
מערכת הניהול והאזור השיווקי נכתבו ב-Drupal והם מתממשקים עם שרתי גולן טלקום באמצעות שירותי REST. האזור האישי נכתב ב-Angular המתארח ב-Drupal.
עבדנו בשיתוף פעולה הדוק עם צוות הטכנולוגיות של גולן טלקום, שאפשר את ההתממשקות עם מערכות הליבה של הארגון באופן מושלם וברמת בקרה גבוהה של המידע שעובר בממשק.
הישגים
תהליך ההצטרפות של לקוחות חדשים בענף התקשורת בישראל הנו מורכב ותובעני מבחינת המידע והנתונים שיש להציג ולתפעל. הפקנו פרויקט מורכב המספק חוויית משתמש ונראות באיכויות גבוהות לשביעות רצון הלקוח.
תהליך ההצטרפות של לקוחות חדשים בענף התקשורת בישראל הנו מורכב ותובעני מבחינת המידע והנתונים שיש להציג ולתפעל. הפקנו פרויקט מורכב המספק חוויית משתמש ונראות באיכויות גבוהות לשביעות רצון הלקוח.