פיתוח אתרי האינטרנט השיווקיים של בנק לאומי
פיתוח אתרי האינטרנט השיווקיים של בנק לאומי
פיתחנו ואנחנו ממשיכים לפתח את אתרי האינטרנט של בנק לאומי מזה שני עשורים(!)
פיתחנו ואנחנו ממשיכים לפתח את אתרי האינטרנט של בנק לאומי מזה שני עשורים(!)
סיפור הפרויקט מבחינה טכנולוגית
רילקומרס מספקת לבנק לאומי שירותים על פני כל האתרים השיווקיים שלו. חלק גדול מהפיתוחים שלנו הם שירותים באתרים רספונסיביים שנמצאים באתר לאומי. צוות ייעודי של רילקומרס מבצע את כל בקשות הבנק לפי תוכנית עבודה רבעונית הנבנית בשיתוף פעולה הדוק, ותוך שמירה קפדנית על כל תקני האבטחה המחמירים של הבנק.
חלק מהמשימות שאנו מבצעים כולל עבודה בצד הלקוח ובצד השרת, וחלק בצד השרת בלבד בהתאם לצרכים נקודתיים של הבנק. העבודה שלנו מתחלקת לשני תחומי פעילות עיקריים:
פיתוח ה-UI של כל דפי האתר השיווקי בנגישות מלאה. כיום, עיקר הפעילות קשורה בתחזוקה.
מתן כלל השירותים באתר לאומי, הכוללים אינטגרציה והתממשקות עם מערכות הליבה של הבנק כדי לאפשר לבצע כ-40 שירותים שונים, ביניהם פתיחת חשבון, שכחתי סיסמה, פתיחת חשבון פרטי משותף, פעולות בתחום ההשקעות, תהליך בקשת הלוואה, שינוי הרשאות, ועוד. בנוסף, רילקומרס אחראית בצד השרת על תהליך פתיחת חשבון באפליקציה ללא צורך להגיע לסניף (זהו תהליך ארוך עם מנגנון מורכב, הכולל ממשקים ופניה למערכות של הבנק), על פעולות לפני login, על פקדון חסכון בטאץ', על האימות, ועל פעולות הקשורות להשקעות דרך האפליקציה של לאומי.
רילקומרס אף פיתחה את שכבת השירותים של "גודיז" – מערך ההטבות למחזיקי כרטיס לאומי קארד, הכוללת אינטגרציות מורכבות בצד השרת מול המערכות של ספק ההטבות.
הידע הרב שצברנו מאפשר לנו להיות כוח המשימה הדיגיטלי של בנק לאומי, המספק לו שירותים באופן שוטף ומייעץ לו בנוגע לאפיון ולביצוע תהליכים מורכבים, כדי לאפשר לו להגשים את המטרות שלו במרחב הדיגיטלי.
אשכול האתרים הרבים שפיתחנו מתנהל ביעילות מרבית והרכבו השתנה לאורך השנים. כיום, המידע נגיש דרך אתר העסקים ואתרי השיווק בשפות עברית, ערבית, רוסית ואנגלית.
רילקומרס מספקת לבנק לאומי שירותים על פני כל האתרים השיווקיים שלו. חלק גדול מהפיתוחים שלנו הם שירותים באתרים רספונסיביים שנמצאים באתר לאומי. צוות ייעודי של רילקומרס מבצע את כל בקשות הבנק לפי תוכנית עבודה רבעונית הנבנית בשיתוף פעולה הדוק, ותוך שמירה קפדנית על כל תקני האבטחה המחמירים של הבנק.
חלק מהמשימות שאנו מבצעים כולל עבודה בצד הלקוח ובצד השרת, וחלק בצד השרת בלבד בהתאם לצרכים נקודתיים של הבנק. העבודה שלנו מתחלקת לשני תחומי פעילות עיקריים:
פיתוח ה-UI של כל דפי האתר השיווקי בנגישות מלאה. כיום, עיקר הפעילות קשורה בתחזוקה.
מתן כלל השירותים באתר לאומי, הכוללים אינטגרציה והתממשקות עם מערכות הליבה של הבנק כדי לאפשר לבצע כ-40 שירותים שונים, ביניהם פתיחת חשבון, שכחתי סיסמה, פתיחת חשבון פרטי משותף, פעולות בתחום ההשקעות, תהליך בקשת הלוואה, שינוי הרשאות, ועוד. בנוסף, רילקומרס אחראית בצד השרת על תהליך פתיחת חשבון באפליקציה ללא צורך להגיע לסניף (זהו תהליך ארוך עם מנגנון מורכב, הכולל ממשקים ופניה למערכות של הבנק), על פעולות לפני login, על פקדון חסכון בטאץ', על האימות, ועל פעולות הקשורות להשקעות דרך האפליקציה של לאומי.
רילקומרס אף פיתחה את שכבת השירותים של "גודיז" – מערך ההטבות למחזיקי כרטיס לאומי קארד, הכוללת אינטגרציות מורכבות בצד השרת מול המערכות של ספק ההטבות.
הידע הרב שצברנו מאפשר לנו להיות כוח המשימה הדיגיטלי של בנק לאומי, המספק לו שירותים באופן שוטף ומייעץ לו בנוגע לאפיון ולביצוע תהליכים מורכבים, כדי לאפשר לו להגשים את המטרות שלו במרחב הדיגיטלי.
אשכול האתרים הרבים שפיתחנו מתנהל ביעילות מרבית והרכבו השתנה לאורך השנים. כיום, המידע נגיש דרך אתר העסקים ואתרי השיווק בשפות עברית, ערבית, רוסית ואנגלית.
החוויה
בנק לאומי נהנה משירותים דיגיטליים מותאמים לדרישותיו, באמצעות צוות ייעודי של רילקומרס, המספק שירותי פיתוח ותפעול של תהליכים משמעותיים העומדים בכל דרישות האבטחה הגבוהות של הבנק. השירות איכותי ומקצועי תוך עמידה בלוחות הזמנים ובתקציב.
בנק לאומי נהנה משירותים דיגיטליים מותאמים לדרישותיו, באמצעות צוות ייעודי של רילקומרס, המספק שירותי פיתוח ותפעול של תהליכים משמעותיים העומדים בכל דרישות האבטחה הגבוהות של הבנק. השירות איכותי ומקצועי תוך עמידה בלוחות הזמנים ובתקציב.
טכנולוגיות
אנחנו נותנים שירותים במגוון טכנולוגיות, ביניהן Java Springboot בצד השרת, Angular בצד הלקוח, ו-Drupal לניהול תוכן.
אנחנו נותנים שירותים במגוון טכנולוגיות, ביניהן Java Springboot בצד השרת, Angular בצד הלקוח, ו-Drupal לניהול תוכן.
הישגים
רילקומרס גאה לאפשר לבנק לאומי להשיק שירותי דיגיטל מתקדמים בחזית הבנקאות הדיגיטלית בישראל כבר 20 שנים – בזמן, בתקציב ובאופן המאפשר לבנק להתרכז בעסקים שלו מבלי להיות מוטרד מעולם הדיגיטל.
הצוות של רילקומרס זוכה להערכה רבה מצד הבנק ואף זכה בתואר ספק מצטיין של בנק לאומי מספר פעמים בעבר.
רילקומרס גאה לאפשר לבנק לאומי להשיק שירותי דיגיטל מתקדמים בחזית הבנקאות הדיגיטלית בישראל כבר 20 שנים – בזמן, בתקציב ובאופן המאפשר לבנק להתרכז בעסקים שלו מבלי להיות מוטרד מעולם הדיגיטל.
הצוות של רילקומרס זוכה להערכה רבה מצד הבנק ואף זכה בתואר ספק מצטיין של בנק לאומי מספר פעמים בעבר.