מכירת ביטוח רכב אונליין - הפניקס

מכירת ביטוח רכב אונליין - הפניקס

רילקומרס פיתחה עבור חברת ביטוח הפניקס חוויה דיגיטלית מתקדמת, הממנפת באופן מיידי את תחום מכירות הביטוח לרכב באינטרנט ופותחת שער לצמיחה עתידית

רילקומרס פיתחה עבור חברת ביטוח הפניקס חוויה דיגיטלית מתקדמת, הממנפת באופן מיידי את תחום מכירות הביטוח לרכב באינטרנט ופותחת שער לצמיחה עתידית

סוג הפרויקט
עיצוב UI
אפיון UX
פיתוח טכנולוגי
הפרויקט
פיתוח של פלטפורמה למכירת ביטוח רכב אונליין, לצד פיתוח של מערכת תואמת לנציגי המכירות במרכזי המכירה הטלפוניים של חברת הביטוח הפניקס.

סיפור הפרויקט מבחינה טכנולוגית

חברת הביטוח הפניקס נקטה צעד חדשני ובנתה את המותג Smart, ובאמצעותו התחילה למכור ביטוח רכב אונליין. הפניקס בחרה ברילקומרס לפיתוח הפרויקט.

הפרויקט כלל פיתוח אינטנסיבי בצוות גדול של אנשי מקצוע. מנתחי המערכות שלנו צללו עמוק לתוך מערכות הליבה המורכבות של החברה כדי לנתח אותה ולהבין את הלוגיקה העסקית, עד לפרט האחרון.

האתגר היה אדיר מבחינה טכנולוגית, משום שנדרשנו לפתח מערכת דיגיטלית למכירות אונליין במהירות, תוך שמירה על תאימות עם מערכת הליבה המסורתית של הלקוח, שלא תוכננה לקונספט של חוויה דיגיטלית.

לאחר בחינה מעמיקה של המערכת הקיימת בפניקס, הגדרנו את התהליכים העסקיים מחדש על מנת לספק חזית דיגיטלית מתקדמת ללא צורך בזמן פריסה וללא צורך בהדרכה מיוחדת לצוות המכירות.

המערכת הושקה עם ממשקים בנגישות מלאה באינטרנט ובמובייל, בו-זמנית עם החלפתה המלאה של מערכת המכירות הישנה ששימשה את נציגי המכירות עד אז.

החשיבה המעמיקה בפיתוח ה-UI של הפרויקט הובילה למעשה לשינוי שפת הדיגיטל של הפניקס והפכה לקו המנחה לפיתוחים העתידיים של כלל נכסיה הדיגיטליים.

חברת הביטוח הפניקס נקטה צעד חדשני ובנתה את המותג Smart, ובאמצעותו התחילה למכור ביטוח רכב אונליין. הפניקס בחרה ברילקומרס לפיתוח הפרויקט.

הפרויקט כלל פיתוח אינטנסיבי בצוות גדול של אנשי מקצוע. מנתחי המערכות שלנו צללו עמוק לתוך מערכות הליבה המורכבות של החברה כדי לנתח אותה ולהבין את הלוגיקה העסקית, עד לפרט האחרון.

האתגר היה אדיר מבחינה טכנולוגית, משום שנדרשנו לפתח מערכת דיגיטלית למכירות אונליין במהירות, תוך שמירה על תאימות עם מערכת הליבה המסורתית של הלקוח, שלא תוכננה לקונספט של חוויה דיגיטלית.

לאחר בחינה מעמיקה של המערכת הקיימת בפניקס, הגדרנו את התהליכים העסקיים מחדש על מנת לספק חזית דיגיטלית מתקדמת ללא צורך בזמן פריסה וללא צורך בהדרכה מיוחדת לצוות המכירות.

המערכת הושקה עם ממשקים בנגישות מלאה באינטרנט ובמובייל, בו-זמנית עם החלפתה המלאה של מערכת המכירות הישנה ששימשה את נציגי המכירות עד אז.

החשיבה המעמיקה בפיתוח ה-UI של הפרויקט הובילה למעשה לשינוי שפת הדיגיטל של הפניקס והפכה לקו המנחה לפיתוחים העתידיים של כלל נכסיה הדיגיטליים.

רילקומרס פיתחה עבור חברת ביטוח הפניקס חוויה דיגיטלית מתקדמת, הממנפת באופן מיידי את תחום מכירות הביטוח לרכב באינטרנט ופותחת שער לצמיחה עתידית
רילקומרס פיתחה עבור חברת ביטוח הפניקס חוויה דיגיטלית מתקדמת, הממנפת באופן מיידי את תחום מכירות הביטוח לרכב באינטרנט ופותחת שער לצמיחה עתידית

החוייה

באמצעות מחקר משתמשים מקיף, שכלל ראיונות עם המשתמשים, שאלונים, האזנות במוקדים ועוד, ניתחנו לעומק את הרגלי השימוש של הלקוחות המבקשים הצעת ביטוח לרכב. חקרנו את המסע המדויק שהלקוחות עושים כדי להתאים את התהליך לצרכים שלהם. 

בזכות שיתוף הפעולה המדהים עם הלקוח, בהיבט העסקי, השיווקי והטכנולוגי, הצלחנו לצמצם את השאלון מ-20 שאלות ל-4 שאלות בלבד שעליהן הלקוח צריך לענות כדי לקבל הצעת מחיר ולהתקדם לרכישה. 

באמצעות מחקר משתמשים מקיף, שכלל ראיונות עם המשתמשים, שאלונים, האזנות במוקדים ועוד, ניתחנו לעומק את הרגלי השימוש של הלקוחות המבקשים הצעת ביטוח לרכב. חקרנו את המסע המדויק שהלקוחות עושים כדי להתאים את התהליך לצרכים שלהם. 

בזכות שיתוף הפעולה המדהים עם הלקוח, בהיבט העסקי, השיווקי והטכנולוגי, הצלחנו לצמצם את השאלון מ-20 שאלות ל-4 שאלות בלבד שעליהן הלקוח צריך לענות כדי לקבל הצעת מחיר ולהתקדם לרכישה. 

פיתוח של פלטפורמה למכירת ביטוח רכב אונליין, לצד פיתוח של מערכת תואמת לנציגי המכירות במרכזי המכירה הטלפוניים של חברת הביטוח הפניקס.
פיתוח של פלטפורמה למכירת ביטוח רכב אונליין, לצד פיתוח של מערכת תואמת לנציגי המכירות במרכזי המכירה הטלפוניים של חברת הביטוח הפניקס.

טכנולוגיות

כדי להקל על הפניקס במעבר לדיגיטל, הוחלט הדדית לעבוד עם Net., שהיא טכנולוגיה שהארגון מנוסה ומיומן בשימוש בה, ולכן לא נדרשת השקעה בהכשרת צוותים קיימים לעבודה עם טכנולוגיה חדשה. השתמשנו ב-Angular ב-front, למימוש חוויית משתמש חלקה, נוחה ומודרנית.

כדי להקל על הפניקס במעבר לדיגיטל, הוחלט הדדית לעבוד עם Net., שהיא טכנולוגיה שהארגון מנוסה ומיומן בשימוש בה, ולכן לא נדרשת השקעה בהכשרת צוותים קיימים לעבודה עם טכנולוגיה חדשה. השתמשנו ב-Angular ב-front, למימוש חוויית משתמש חלקה, נוחה ומודרנית.

חברת הביטוח הפניקס נקטה צעד חדשני ובנתה את המותג Smart, ובאמצעותו התחילה למכור ביטוח רכב אונליין. הפניקס בחרה בריל קומרס לפיתוח הפרויקט.
חברת הביטוח הפניקס נקטה צעד חדשני ובנתה את המותג Smart, ובאמצעותו התחילה למכור ביטוח רכב אונליין. הפניקס בחרה בריל קומרס לפיתוח הפרויקט.

הישגים

יצרנו פרונט דיגיטלי מודרני ומתקדם על גבי מערכת legacy מיושנת בשוק הביטוח, מבלי להתפשר אפילו על פיקסל אחד.
רילקומרס רתמה טכנולוגיות מתקדמות כדי לספק חוויית מכירות תפורה ללקוח בזמן אמת, באפס זמן השבתה, באפס זמן הטמעה ובמינימום זמן הדרכה לצוות, תוך כדי השגת צמיחה מיידית במכירות הביטוח לרכב.

יצרנו פרונט דיגיטלי מודרני ומתקדם על גבי מערכת legacy מיושנת בשוק הביטוח, מבלי להתפשר אפילו על פיקסל אחד.
רילקומרס רתמה טכנולוגיות מתקדמות כדי לספק חוויית מכירות תפורה ללקוח בזמן אמת, באפס זמן השבתה, באפס זמן הטמעה ובמינימום זמן הדרכה לצוות, תוך כדי השגת צמיחה מיידית במכירות הביטוח לרכב.

עיצוב חווית משתמש UI UX אתר למכירת ביטוח רכב אונליין - הפניקס
עיצוב חווית משתמש UI UX אתר למכירת ביטוח רכב אונליין - הפניקס

צור קשר